Нещодавно на Харківщині в один із місцевих сервісів «приповз» старенький Opel Astra. Водій скаржився, що авто заводиться з п’ятого разу, двигун трясе, ніби він божевільний, а витрата бензину стрибнула майже вдвічі. Як з’ясувалося, причина – паливо зі «знижкою» на сумнівній заправці. Експерти повідомили виданню «Твоя МАШИНА», що такі випадки не поодинокі та назвали декілька способів, як самостійно визначити якість пального, перш ніж «бодяга» вб’є ваш мотор.
Експерти радять орієнтуватися не тільки на ціну, а й на зовнішній вигляд пального. За словами Сергія, інженера з моторної діагностики з Дніпра, перше, що варто перевірити – колір. Нормальний бензин має світло-жовтий відтінок. Якщо він надто темний або з рожевим відливом – це вже привід насторожитись.
Друга ознака – прозорість. Якщо в пальному видно осад або воно мутне – краще не ризикувати. Як пояснює фахівець, у нормі бензин повинен бути прозорим, наче вода. Інакше – можливі проблеми з паливною системою.
Третій сигнал – запах. Якщо від каністри тхне ацетоном, фарбою або скипидаром – це не норма. Такі домішки шкодять форсункам і призводять до детонації.
Ще одна ознака – слабке випаровування. За словами Ігоря, моториста з Києва, якщо капнути пальне на скло, воно повинне швидко зникнути. Якщо лишає жирну пляму – там є щось зайве.
П’ятий маркер – поведінка двигуна. Стукіт, тремтіння, важкий запуск – усе це симптоми поганого бензину. Часто такі проблеми починаються вже після першої заправки.
Читайте також: Hyundai детально показала недорогого суперника Skoda Octavia
Порада проста – заправляйтеся там, де є чек, інформація про походження пального і хоча б якісь гарантії. А експерименти з дешевим бензином можуть обійтися ремонтом на тисячі гривень.