Автоновини

Чому не можна викручувати кермо до упору

Неправильна звичка під час паркування може коштувати водіям тисячі гривень — йдеться про залишення керма у крайньому положенні після зупинки авто. Фахівці застерігають: це серйозно шкодить системі гідропідсилення керма.

Коли кермо доведене до упору, тиск у системі різко зростає. У такому режимі насос, шланги й інші елементи працюють на межі можливостей. Якщо кермо залишається у такому положенні навіть кілька секунд, рідина починає перегріватися, що може призвести до обриву шлангів, протікань, шуму чи навіть заклинювання, пише портал mmr.net.ua.

За словами автомеханіків, у системі гідропідсилювача є клапан, який знижує тиск, але він не здатен повністю захистити від зносу, якщо навантаження виникає регулярно. Згодом це може призвести до виходу з ладу насоса, який сам по собі коштує щонайменше 3 000 гривень. Додатково доведеться витратитись на нові шланги, рідину й роботу майстра.

Читайте також: Як залишитись непоміченим для патрульних: поради від інспектора

Щоб уникнути проблем і зайвих витрат, експерти радять просте правило: якщо ви викрутили кермо до упору — одразу відпустіть його назад на чверть оберту. Така дія дозволить знизити навантаження на систему і подовжити термін її служби.

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.