Mitsubishi працює над відродженням культової моделі Pajero Mini, виробництво якої завершилося у 2012 році.
Згідно з інформацією японського видання Best Car, компанія вже розпочала розробку нового покоління цього компактного позашляховика, який стане відповіддю на зростаючий попит на невеликі позашляхові автомобілі.
Спершу планувалося зберегти рамну конструкцію для нового Pajero Mini, слідуючи прикладу популярного Suzuki Jimny.
Однак останні дані свідчать, що інженери Mitsubishi можуть обрати платформу мікровена Delica Mini, яка базується на Mitsubishi eK X Space 2020 року. Це рішення вплине на розміри та можливості автомобіля.
Новий Pajero Mini буде значно вищим за попередника – 1830 мм проти 1630 мм, тоді як довжина (3395 мм) і ширина (1475 мм) залишаться такими ж, як у Delica Mini. Збільшення висоти може змінити його зовнішній вигляд та позашляхові характеристики.
Під капотом новинки встановлять 660-кубовий двигун, доступний у двох варіантах: атмосферному (52 к.с.) та турбованому (64 к.с.), з додатковим стартер-генератором для підвищення паливної ефективності. Як і у попередника, доступними будуть повний привід та варіаторна трансмісія.
Очікується, що нове покоління Pajero Mini коштуватиме від 13 000 до 16 500 доларів США, що робить його доступним варіантом для тих, хто шукає компактний, ефективний позашляховик.