Компанія Mary Kay офіційно представила електричну версію свого культового рожевого автомобіля — тепер це Cadillac OPTIQ на платформі Ultium від GM. Авто не лише зберегло фірмовий колір, а й стало символом сталого розвитку бренду.
Новий Cadillac OPTIQ — це повністю електричний кросовер, який може подолати до 486 км на одному заряді. Автомобіль отримав розкішний салон з аудіосистемою AKG з підтримкою Dolby Atmos, стильним освітленням та сучасними оздоблювальними матеріалами, пише портал ampercar.com.
Зовні він виглядає сучасно, але фірмовий рожевий колір Mary Kay, який став впізнаваним символом ще з 1968 року, залишився без змін.
Читайте також: Lexus представив прощальну версію купе та кабріолету LC500
Генеральна директорка Mary Kay підкреслила, що новий електрокар — це не просто засіб пересування. Він має стати натхненням для нового покоління жінок, які прагнуть досягти успіху та бути частиною змін.