Електричний прототип був на 3 секунди швидше ніж Рено R24 Легендарна тестова траса шоу Top Gear стало свідком історичного досягнення. Електричний прототип McMurtry Spéirling зумів проїхати майже 3-кілометрову конфігурацію траси за менше ніж 56 секунд – результат, який не лише побив попередній рекорд, що тримався два десятиліття, а й поставив під сумнів перевагу традиційних гіперкарів і навіть болідів Формули-1 на коротких відрізках. Для порівняння: Астон Мартін Валькірія, який вважався одним із головних претендентів на звання найшвидшого автомобіля, програв електрокару 13 секунд – величезна прірва для таких високих швидкостей. Навіть Рено R24, справжній болід Формули-1 початку 2000-х років, що колись виступав у чемпіонаті світу, поступився 3 секундами – і це на короткій трасі, де кожна десята має вагу. Цей результат не лише демонструє виняткову ефективність McMurtry Spéirling, але й підкреслює технічний прорив у сфері електромобілів. Автомобіль оснащено унікальною системою активної аеродинаміки з вентиляторним присмоктуванням до асфальту, що дозволяє створювати колосальну притискну силу навіть на малій швидкості — технологію, яка нагадає фанатам Формули-1 про Бребем BT46B. Очікується, що цей рекорд стане важливою віхою у сприйнятті електричних технологій у світі автоспорту й гіперкарів. McMurtry підтвердив, що Spéirling не просто цікавий експеримент, а справжній виклик для традиційних уявлень про швидкість. ВІДЕО. Електричний прототип McMurtry Spéirling встановив рекорд кола на трасі Top Gear: