Автоматична коробка передач (АКПП) – найважливіший, але складний механізм, який може раптово засмутити вас різного роду несправностями.
Симптомами подібних проблем нерідко стають ривки і поштовхи, як під час перемикання передач, так і під час їзди.
Експерти назвали сім ймовірних причин такого явища.
Несправність двигуна
Машина може штовхатися через проблеми із займанням паливоповітряної суміші в циліндрах або порушення в системі вентиляції картера.
Знос опор двигуна
Через зношені або пошкоджені опори двигуна також можуть з’являтися вібрації та поштовхи. Найчастіше таке відбувається на авто з переднім приводом.
Неправильна температура оливи в АКПП
Діапазон робочої температури трансмісійної рідини становить 50-90 °С. Якщо масло недостатньо прогрілося або перегрілося, машина може почати стукати.
Люфти в трансмісії
Поштовхи і вібрації можуть виникати ще й унаслідок зносу карданних валів, ШРУСів або диференціала.
Збої в роботі приводу
Нерідко причиною стусанів трансмісії є корозія або пошкодження тросового приводу АКПП.
Несправності гідравліки
Роботу КПП також можуть порушити проблеми з фрикціонами, редукційним клапаном або насосом, які теж з часом зношуються і потребують заміни.
Порушення рівня масла
Занадто низький або високий рівень мастила в коробці може призвести до проблем у роботі трансмісії, включно з ривками і збоями в перемиканні передач.