З приходом зими керування автомобілем перетворилося на квест, основною метою якого стало не потрапити в ДТП.
Причому загроза може ховатися де завгодно – в перемичках, слизькій дорозі і щільному снігопаді, що перекриває огляд.
Однією з типових проблем є занос у снігу. Автоінструктор звернув увагу, що механізм протидії цьому для передньо- і задньопривідних автомобілів може відрізнятися.
Передньопривідні автомобілі:
Під час занесення кермо потрібно крутити в бік занесення задньої осі, швидкість не знижувати. Якщо занос занадто сильний, потрібно «притопити» педаль акселератора, щоб стабілізувати автомобіль.
Задньопривідні автомобілі:
Вони більше схильні до заметів через те, що ведуча вісь розташована ззаду. Тут потрібно поступово скидати газ, утримуючи передні колеса в напрямку заносу. Не потрібно різко гальмувати.
Якщо багажник виривається вперед швидше за капот, то потрібно вивернути рульове колесо в бік заносу, а потім різко повернути його назад, запитавши газ.