Німецький автовиробник Porsche зафіксував катастрофічне падіння операційного прибутку на 99% протягом перших дев’яти місяців 2025 року. За цей період операційний прибуток компанії впав з понад 4,6 мільярда доларів до лише 46 мільйонів доларів, повідомляє Carscoops.
Падіння прибутку супроводжувалося зниженням поставок та доходів від продажів на 6% на тлі зростаючих глобальних тарифів. Компанія пояснила масштабне падіння кількома факторами, включаючи стратегію переорієнтації продуктової лінійки, складні ринкові умови в Китаї та одноразові витрати, пов’язані з батарейною діяльністю. Тарифи також відіграли значну роль – очікується, що вони коштуватимуть компанії близько 814 мільйонів доларів лише цього року, пише портал mmr.net.ua.
Під час звіту про результати за третій квартал Porsche повідомила, що час майже вичерпано для трьох різних моделей, включаючи поточну версію Macan з бензиновим двигуном. Це варто відзначити, оскільки кросовер є найпопулярнішою моделлю бренду – за перші дев’ять місяців року було поставлено 64 783 одиниці.
Член правління з фінансів та IT доктор Йохен Брекнер заявив, що поточна версія Macan з двигуном внутрішнього згоряння продовжить виробництво до середини 2026 року і залишатиметься в продажу протягом усього цього року, а на деяких ринках навіть у 2027 році на основі остаточних запасів.
Щодо моделі 718, поточні версії Boxster і Cayman швидко наближаються до завершення. Виробництво завершується наприкінці цього місяця, і Брекнер повідомив, що зараз виробляються останні автомобілі.
Читайте також: Навіщо водії глушать двигун під час зупинки поліцією
Щоб компенсувати вплив тарифів, Porsche планує “додатково посилити” цінову позицію протягом 2025 та 2026 років. Компанія також підвищила ціни для підтримки маржі на “пристойному рівні”.











