Автоновини

Дизель не любить спокій: чому повільна їзда шкодить двигуну

Дизельний мотор часто асоціюється з витривалістю, потужною тягою і економією. Але є один нюанс: ці двигуни не терплять повільної їзди. Особливо це помітно в місті, де затори та короткі поїздки стають нормою. Експерти пояснили виданню «Твоя МАШИНА», у чому полягає проблема.

Інженер з сервісу Олександр, який більше десяти років працює з дизельними системами, пояснює:

«На низьких обертах у впускному колекторі швидко накопичується нагар. Якщо не давати мотору працювати на навантаженні, це перетворюється на проблему вже після 25–30 тисяч кілометрів».

Усе починається з чорної сажі. Вона осідає на стінках впускного тракту й особливо шкодить вихревим заслінкам – дрібним елементам, які відповідають за подачу повітря. Коли ті забиваються, починаються ривки, падіння потужності, помилки в бортовому комп’ютері. А в найгіршому випадку – заклинивання заслінок і дорогий ремонт.

«Системи подачі повітря й пального розраховані на тиск», – додає автотехнік Олег з Вінниці. «Якщо його нема, деталі зношуються швидше. Без нормального навантаження мотор просто «задихається».

Тому іноді двигуну потрібно дати «вдихнути на повні груди» – розігнатися по трасі, потримати 3000 об/хв кілька хвилин. Це очищає канали і стабілізує роботу.

Читайте також: Як перевірити якість бензину, щоб врятувати двигун автомобіля від поломки

Якщо ж ви щодня їздите лише по місту, краще подумати про бензиновий мотор. Дизель не створений для сидіння в заторах. А якщо іншого варіанта немає – хоча б раз на тиждень виводьте його на шосе. Це може зекономити тисячі гривень на ремонті.

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.