Автоновини

Виробництво Ford Focus завершиться в листопаді 2025 року

Хетчбек Ford Focus закінчить своє існування у листопаді 2025 року, коли модель буде остаточно знята з виробництва.

Одна з найбільш культових моделей європейського підрозділу Ford залишає виробництво. Останній Mondeo (він же Fusion у США) був виготовлений у квітні 2022 року, а остання Fiesta залишила конвеєр у липні 2023 року. Пізніше цього року Focus також буде знятий з виробництва.

На жаль, у виробника поки немає планів щодо прямого наступника.

Ford повідомив виданню Motor1, що клієнти все ще можуть замовити новий Focus у індивідуальній комплектації, але з наближенням завершення виробництва на заводі в Саарлуїсі в Німеччині приймання замовлень буде зупинено. Після цього залишаться лише складські залишки.

Зникнення моделі справді знаменує собою кінець ери для Ford у Європі, оскільки Focus мав важливе значення з моменту дебюту моделі першого покоління в 1998 році. Focus мав великі переваги з самого початку, замінивши культовий Escort, іншу знакову назву в історії Ford.

Припинення виробництва Focus означає, що ентузіасти втратять один із останніх гарячих хетчбеків, які продавалися з механічною коробкою передач, ST. Ford також продавав спортивну версію у кузові універсалу та з дизельним двигуном для тих, хто шукає низький крутний момент і кращу ефективність.

Зникнення Focus може бути лише хорошою новиною для Volkswagen Group, яка роками продовжуватиме випускати Golf, Octavia, Leon та A3. Toyota Corolla також нікуди не подінеться.

Чому Ford відмовився від Focus?

Генеральний директор компанії Джим Фарлі нещодавно сказав, що йдеться про «вихід із бізнесу нудних автомобілів до бізнесу культових автомобілів».

В інтерв’ю минулого року керівник компанії зізнався, що такі автомобілі, як Fiesta та Mondeo, «подобаються багатьом клієнтам», але сувора реальність полягає в тому, що Ford не заробляє достатньо грошей, щоб виправдати майбутні інвестиції.

Виробник вважає, що вигідніше зосередитись на Bronco, Tremor, Raptor і Mustang. Намір полягає в тому, аби Ford перетворився на “позашляховий Porsche”.

Зникнення Focus залишить Ford без звичайного автомобіля в Європі, повторюючи стратегію, яка вже деякий час діє в Сполучених Штатах. Fiesta, Focus, Fusion і Taurus були зняті у Північній Америці кілька років тому. Звичайно, є ще Mustang, але це нішевий продукт, який не може рухати прибуток.

Останні дані про продажі поні-автомобіля у США виглядають жахливо. Сумнівно, що «S650» стане масовим хітом у Європі, де існують великі податки на автомобілі з високим рівнем викидів і двигунами великого об’єму.

У 2024 році продажі Ford у Європі (включаючи ЄАВТ і Велику Британію) впали на 17 відсотків до 426 307 автомобілів, це був перший повний рік без Fiesta.

Частка ринку компанії впала з 4 відсотків до лише 3,3 відсотка, поступаючись Kia та Hyundai, причому кожен корейський бренд отримав 4,1 відсотка. Ford розпочав рік невдало: дані про продажі, опубліковані Європейською асоціацією виробників автомобілів (ACEA), свідчать про зниження на 3,9 відсотка порівняно з січнем 2024 року, а частка ринку становить лише 3 відсотки.

Оскільки цього року Focus припиняє існування, перспективи на 2026 рік також не є оптимістичними. Однак у Ford є Puma та Kuga (Escape у США), щоб компенсувати зникнення звичайних автомобілів.

Puma тепер також продається як електрокар, разом із більшими Mustang Mach-E та Explorer (на базі VW ID.4) та Capri (на базі ID.5), доступних у електричній лінійці компанії в Європі.

Можливо, цифри продажів не говорять про все, але розмір прибутку завжди був ключовим фактором успіху бізнесу. Виводити з ринку ключову модель на фоні падіння продажів не виглядає найкращим рішенням, але, можливо, у американської компанії інше бачення.

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.