Причиною колективного позову стала занадто повільна робота роботизованої трансмісії.
За даними видання Carscoops, покупці моделі останнього покоління, яку баварський бренд представив позаминулої осені, скаржаться на запізніле перемикання передач “роботом”, що підвищує ймовірність аварій.
За словами позивачів, кросовери можуть реагувати на натискання педалі газу із затримкою до семи секунд.
Автовласники заявили, що повільне реагування трансмісії створює загрозу життю під час роз’їзду автомобілів на перехрестях, коли необхідно вчасно змінити траєкторію руху.
Крім того, роботизована коробка передач смикається під час перемикань на низьких швидкостях під час паркування або руху в заторах.
З дефектами в роботі “робота” стикаються власники BMW X1 покоління U11, яке дебютувало на початку вересня 2022 року. Практично одразу після виведення моделі на ринок покупці почали скаржитися на мляву роботу трансмісії.
Тоді проблему вирішували перемиканням коробки передач у спортивний режим.
На думку фахівців, сповільнена робота агрегату може бути пов’язана з дефектами в системі зчеплення, несправними механічними компонентами або збої в роботі софта.
Покупці баварських кросоверів масово вимагають повернення грошей, витрачених на купівлю машин.
На початку вересня фахівці назвали головні проблеми, з якими стикаються покупці китайських Geely Monjaro. Найчастішим дефектом визнали протікання моторного мастила на днище.