П’ятниця, 20 Вересня, 2024

ВІЙНА

Автоновини

Ажіотаж навколо електромобіля Xiaomi: високий піт та довгі терміни очікування

Ажіотаж навколо електромобіля Xiaomi: високий піт та довгі терміни очікування

Через кілька днів після випуску першого електромобіля китайським виробником смартфонів Xiaomi покупцям повідомили, що їм доведеться чекати до півроку, поки їхнє замовлення буде доставлене. Згідно зі скріншотами в китайських соціальних мережах, компанія попереджає, що доставка флагманської моделі SU7 Max може тривати 27 тижнів.

Рекордні передзамовлення

Раніше Xiaomi заявила, що кількість попередніх замовлень досягла 88 898 всього за 24 години після початку прийому заявок у четвер. Представники компанії поки не прокоментували ситуацію для BBC.

Конкуренція на ринку електромобілів

Технологічний гігант, третій за величиною продавець смартфонів у світі з долею ринку близько 12%, кидає визов конкурентам у галузі електромобілів, включаючи Tesla та BYD, на найбільшому у світі автомобільному ринку Китаю.

  • Стандартна модель SU7 коштує 215 900 юанів (близько 29 872 доларів США).
  • Версія SU7 Max&amp ;nbsp;обійдеться в 299 900 юанів.
  • Для порівняння, стартова ціна Tesla Model 3 у Китаї становить 245 900 юанів.

SU7, яку порівнюють із моделями Porsche Taycan та Panamera, має мінімальний запас ходу 700 км, що випереджає 567 км Tesla Model 3.

Стратегія просування

У рамках своєї кампанії з просування SU7 Xiaomi випустила спеціальні версії під назвою Founder's Edition з безкоштовними подарунками, такими як холодильники. У неділю виконавчий директор Лей Цзюнь повідомив, що відкриє другий раунд продажів Founder's Edition.

Компанія сподівається, що загальна операційна система SU7 з телефонами, ноутбуками та іншими пристроями сподобається існуючим клієнтам.

Виробничі потужності

Електромобілі Xiaomi виробляються підрозділом державного автовиробника BAIC Group на заводі у Пекіні, який може випускати до 200 000 автомобілів на рік.

Уповільнення зростання ринку електромобілів та цінова війна

Однак цей крок пов'язаний з тим, що зростання продажів електромобілів сповільнилося у всьому світі, що викликало цінову війну. Tesla під керівництвом Ілона Маска в останні місяці знизила вартість своїх автомобілів у Китаї на тисячі доларів, оскільки місцеві конкуренти, такі як лідер ринку BYD, знизили ціни.

Самі технологічні компанії стикаються з проблемами при виробництві електромобілів. Як повідомляється, минулого місяця виробник iPhone скасував свої плани щодо створення електрокара.

Показники конкурентів

60~p>Минулого тижня BYD повідомила про рекордний річний прибуток, але заявила, що зростання сповільнилося до кінця минулого року. Шанхайський виробник Nio також знизив свій прогноз щодо постачання у першому кварталі через скорочення витрат споживачів на тлі ослаблення економічного зростання Китаю.

Tesla має повідомити про свої показники поставок за перші три місяці 2024 року цього тижня. Акції компанії впали майже на 30% у першому кварталі.

Амбіційні плани Xiaomi

Xiaomi заявила, що інвестує 10 мільярдів доларів (близько 7,9 миллиарда фунтів стерлінгів) у свій автомобільний бізнес протягом наступних 10 років.

Таким чином, вихід Xiaomi на автомобільний ринок супроводжується високим попитом, але й значними викликами, включаючи довгі терміни очікування, замедлення зростання галузі та жорстку цінову конкуренцію.

Источник

Схожі публікації