Автоновини

Lexus показав концепт відродженого суперкара LFA (ФОТО)

Корпорація Toyota вирішила порадувати своїх шанувальників одразу декількома «гарячими» новинками: про GR GT ми написали окрему статтю, а тут докладно зупинимося на концепті, якому дісталося легендарне ім’я – Lexus LFA.

Нагадаємо, Lexus LFA – це суперкар, який компанія випускала протягом лише двох років – з грудня 2010 по грудень 2012 року. Загальний наклад становив 500 примірників. Під капотом у тієї дводверки був встановлений двигун 1LR-GUE V10, розроблений Toyota та Yamaha. Його об’єм дорівнював 4,8 літра, максимальна потужність – 560 к.с., а крутний момент – 480 Нм. На розгін з місця майже до «сотні» (до 96,6 км/год) LFA потрібно було 3,6 секунди, а його максимальна швидкість дорівнювала 325 км/год.

Нове концептуальне купе Lexus LFA не отримало ні цієї техніки, ні будь-якої іншої з ДВЗ: у компанії одразу заявили, що шоу-кар має повністю електричну «начинку», щоправда, жодних технічних подробиць поки не оприлюднили.

Прототипом нового суперкара став концепт Lexus Electrified Sport, який марка показала наприкінці 2021 року. Раніше виробник повідомляв, що новий суперкар буде повністю електричним та повнопривідним. При цьому йому пророкували емулятор перемикання передач з класичним важелем на центральному тунелі, педаль зчеплення та звуковий супровід у вигляді ревіння бензинового двигуна внутрішнього згоряння.

У Toyota відзначили, що Lexus LFA Concept заснований на трьох ключових елементах: малій вазі та її низькому центрі при високій жорсткості кузова та прагненні до топових аеродинамічних показників. Розробники пояснили, що цей автомобіль «поєднує в собі методи та навички, що використані при розробці GR GT, а також розкриває унікальний потенціал електромобілів».

Екстер’єр шоу-кара LFA нічим не відрізняється від Lexus Sport Concept. Він отримав довгий похилий капот з повітропроводами, короткі звиси, головну оптику незвичайної форми з «галочками» і горизонтальними штрихами, в нижню частину переднього бампера інтегровані великий повітрозабірник з роздільником зі смужкою, що світиться, а також спліттер, виконаний з вуглеволокна.

У профіль можна побачити виштампування на боковинах і камери замість традиційних зовнішніх дзеркал. Корму прикрасили великим «моноліхтарем», світловий малюнок якого обрамляють додаткові повітропроводи, встановлені в задньому бампері.

Габаритна довжина концепту дорівнює 4690 мм, ширина – 2040 мм, висота – 1195 мм, а відстань між осями складає 2725 мм. У салоні двомісного концептуального суперкара Lexus LFA можна побачити двоколірний штурвал замість керма, за ним розташовується вигнуте табло незвичайної форми, яке поєднує в собі три дисплеї з різною інформацією, з боків ще є фізичні кнопки, а під штурвалом – важіль, що виконує роль селектора коробки передач.

Читайте також: Набагато дешевше за Tesla: нова Toyota здивувала можливостями

Toyota поки що тримає в секреті інформацію про те, коли буде представлений серійний суперкар, створений на основі концепту Lexus LFA.

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.