Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають корозію, коли вже запізно.
Фахівець з кузовного ремонту в Полтаві Валерій Гаркавенко, який працює у сервісі понад 15 років, каже:
«Більшість приходять, коли під фарбою вже пухирі. А все починається з дрібниць – не помив машину після снігу, не продув замки, не обробив ущільнювачі».
Миття раз на тиждень узимку – це не фанатизм, а необхідність. Бруд із сіллю прилипає до кузова, утворюючи корозійний шар. Якщо відкласти, реагенти в’їдаються в лак, і навіть полірування вже не допоможе. Найгірше, коли миття відбувається на морозі – тоді вода замерзає в щілинах, і на ранок двері вже не відчиняються.
Автомийники радять відвідувати закриті бокси або хоча б мити авто за плюсової температури. Після миття треба продути замки, ручки, дзеркала й ущільнювачі. Для цього вистачить портативного компресора чи навіть фена. Гумові деталі краще обробити силіконовим спреєм – тоді двері не примерзнуть навіть при −20 °C.
Не менш небезпечна зона – днище. Там збирається все: пісок, лід, сіль. Після кожної поїздки по мокрій дорозі варто хоча б обмити арки й пороги струменем води. Якщо є можливість – нанести антикорозійне покриття, воно збереже метал довше, ніж будь-яка фарба.
Хімічні засоби теж потрібно обирати з розумом. Деякі склади містять кислоту, яка роз’їдає пластик і лак. У сервісах радять питати про сертифікати та склад. Або ж користуватися нейтральною автохімією – дорожче, але безпечніше.
Читайте також: Kia показала перші фото електричного кросовера EV2
Поради від експертів
Мийте авто щонайменше раз на 10 днів.
Не мийте на морозі.
Продувайте замки та ущільнювачі після кожної мийки.
Використовуйте силіконові мастила, щоб уникнути примерзання дверей.
Раз на сезон обробляйте днище антикором.











