Audi давно має імідж престижної марки, але навіть у німців бувають невдалі рішення. Деякі покоління моделей бренду з чотирма кільцями принесли власникам чимало головного болю, особливо на вторинному ринку, попереджає «Твоя МАШИНА».
Автопідюіоник Микола Гуцуляк у розмові з нашим виданням пояснив, що на початку 2000-х Audi занадто поспішила з технічними новаціями. Тоді з’явилися роботизовані коробки передач DSG перших поколінь, які виявилися «сирими» і часто виходили з ладу. Особливо це стосувалося трансмісій DQ250, що встановлювалися на Audi A3, TT та A1.
Майстер сервісу у Львові Андрій Хом’як підтверджує це та додає, що навіть зараз ці коробки трапляються у вживаних авто з нерівномірним перемиканням або ривками.
«Ремонт такої трансмісії може обійтися у понад 80 тисяч гривень, якщо міняти мехатронік чи зчеплення», – пояснює фахівець.
Інша проблема – двигуни моделей A4 і A6 зразка 2010-х років. Вони відомі підвищеним споживанням оливи, що скорочує ресурс мотора.
«Якщо власник не стежив за рівнем оливи, двигун можна легко довести до капремонту. А це вже понад 120 тисяч гривень», – каже Андрій.
Фахівці радять уважно перевіряти історію обслуговування перед купівлею. Часті зміни власників – тривожний сигнал, адже часто це спосіб позбутися машини з прихованими проблемами.
Читайте також: У Києві засвітилися раритетні колекційні седани з потужними V8 (ФОТО)
Поради покупцям
Уникайте Audi з DSG DQ250 без підтвердженого сервісного обслуговування.
Перевіряйте витрату оливи на A4 і A6 перед тест-драйвом.
Не ведіться на «низьку» ціну – вона майже завжди приховує великі витрати після покупки.
Український контекст
На українському ринку такі Audi часто завозять із Німеччини або Польщі. За даними auto.ria.com, близько 30% оголошень з A4 і A6 мають сліди втручання у двигун або коробку. Експерти радять перед купівлею перевіряти авто через сервіси типу carVertical або AutoCheck, щоб не потрапити на ремонт, який коштує як пів ціни самої машини.












