Американський автомеханік Скотті Кілмер, який працює з двигунами понад пів століття, попередив власників старих машин – економія на пальному може закінчитися серйозними проблемами. У своєму блозі він розповів, що дешевий бензин або дизель шкодить моторам, які вже відслужили своє.
Механік пояснює, що пальне низької якості часто містить домішки, які залишають після себе нагар у циліндрах. З часом він накопичується, збільшуючи тиск стиснення. Двигун починає працювати з перебоями, а потім глухне на холостому ходу.
«Я бачив десятки старих Toyota і Ford, які приходили з однаковою проблемою – водії економили на пальному, а потім платили утричі більше за ремонт», – каже Кілмер.
За його словами, преміальне паливо з підвищеним октановим числом містить антинагарні добавки. Вони допомагають очистити клапани й камеру згоряння, не даючи мотору «задихнутися». Такий бензин або дизель трохи дорожчий, але різниця в кілька гривень на літрі може зберегти двигун на роки.
Українські механіки погоджуються з цією думкою. Сергій Гончар, моторист із Києва з двадцятирічним досвідом, каже, що бачить подібні випадки постійно.
«Старі дизелі дуже чутливі. Коли заправляються на сумнівних АЗС, форсунки забиваються, а компресія росте. Потім водій дивується, чому двигун почав троїти», – розповів він.
Читайте також: Новий недорогий практичний Hyundai всім сподобається: що відомо про машину
Кілмер радить власникам авто старше десяти років хоча б час від часу заправлятися якісним паливом, навіть якщо машина не вимоглива за техпаспортом. Особливо це стосується автомобілів із великим пробігом, де система упорскування вже зношена.










