Питання «чи є сенс переплачувати за зимові шини преміум-класу» постає щороку. Водії, які хоч раз встановили топові моделі, зазвичай уже не повертаються до дешевих. Видання AutoSwiat пояснює, у чому причина.
Найчастіше водії, які обирають Goodyear чи Michelin, через кілька сезонів навіть не дивляться у бік бюджетних брендів. Бачили різницю на гальмуванні – цього вистачило. На слизькому асфальті вона буквально рятує від удару.
Коли погода міняється щогодини
Сучасна зима вже не та, що десять років тому. Сніг на дорогах – рідкість, натомість мокрий асфальт і температура близько нуля стають нормою. А іноді – сонце і плюс десять. Саме тоді шині доводиться поводитись як літній, зберігаючи зчеплення при різких змінах покриття.
Тут і проявляються переваги топових моделей. У тестах ADAC 2025 року Goodyear UltraGrip Performance 3 показала найкоротший шлях гальмування на мокрому покритті – лише 31,7 метра зі швидкості 80 км/год. Найгірша шина в тому ж тесті зупинилася майже через 47 метрів. Різниця може означати уникнення ДТП.
Тривалість і економія
За даними того ж ADAC, ресурс UltraGrip Performance 3 становить близько 76,5 тис. км – на 10% більше, ніж у найближчого конкурента. А ще вона економить пальне: середня витрата – 5,8 л/100 км.
Технологія Snow Protect підвищує зчеплення на снігу завдяки густішим ламелям, а Wet Braking+ відводить воду убік, зменшуючи ризик аквапланування. Для швидкої їзди на сухому асфальті розробили жорсткі ламелі 3D, які стабілізують шину під час маневрів.
Тиша в салоні й комфорт
Goodyear також зменшив шум у салоні на третину, а в електромобілях – удвічі, завдяки технології Sound Control. Для міських авто це відчувається буквально з перших кілометрів.
Читайте також: Дешевий економічний кросовер Toyota показали в новому вигляді
Зараз UltraGrip Performance 3 доступна у 269 варіантах діаметром від 14 до 22 дюймів. Вона підходить і для малих хетчбеків, і для потужних SUV.












