Chery завершує розробку інноваційної твердотільної батареї. Вона має рекордну густину енергії в 600 Вт∙год/кг, що дозволяє збільшити запас ходу електрокарів більш ніж удвічі.
Нова твердотільна батарея Chery дебютувала на конференції в китайському місті Уху. Поки вона вважається прототипом, проте у 2026 році її почнуть випускати невеликими партіями, а в 2027 році стартує масове виробництво. Про це повідомляє сайт CarNewsChina.
Щільність енергії в 600 Вт∙год/кг — один із найвищих показників серед усіх твердотільних батарей. До того ж, вона приблизно у 2-3 рази вища, аніж у сучасних літій-іонних акумуляторів.
У Chery зазначають, що твердотільна батарея забезпечить запас ходу щонайменше 1500 км в ідеальних умовах та 1300 км — за звичайної повсякденної їзди.
Крім того, твердотільні батареї значно безпечніші, адже менш схильні до займання від удару чи перегріву. Під час тестів у Chery пробивали корпус батареї цвяхами та свердлом і вона навіть не задимілася. Стійкість до нагріву також дозволяє суттєво збільшити швидкість зарядки.
До того ж, твердий електроліт (а не рідкий, як у літій-іонних батареях) краще переносить сильні морози, тому батарея Chery не втрачає заряд узимку.
Читайте також: Через який час після вживання алкоголю можна сідати за кермо
Єдиний суттєвий недолік твердотільних батарей на даний момент — ціна, яка є у 2,5-3 рази вищою, аніж у літій-іонних акумуляторів. Утім, масове виробництво повинно знизити їх собівартість.