У серпні 2025 року українці активніше почали ввозити вживані автомобілі, особливо електрокари, перед наближенням підвищення податків на імпорт. За даними Інституту досліджень авторинку, на першу реєстрацію надійшло 23,1 тисячі легкових авто, що практично відповідає показникам липня і на 15,4% менше, ніж у серпні 2024 року.
Лідером за обсягами імпорту залишається Volkswagen, який утримує перші позиції завдяки великому вибору моделей, доступності запчастин та привабливим цінам на європейських аукціонах. На другому місці опинилася Audi. Серед середньої групи популярності — Nissan, Tesla та BMW. Особливо помітним стало зростання інтересу до електромобілів, зокрема Tesla, що частково пояснюється очікуваним подорожчанням електрокарів, пише портал mmr.net.ua.
Сенсацією серпня стало те, що Tesla Model Y вперше очолила сегмент імпорту вживаних авто, посунувши на другу сходинку Volkswagen Golf. Це свідчить про зміну пріоритетів українських автолюбителів: зростає попит на практичні та економічні електромобілі, тоді як інтерес до великих «іміджевих» машин поступово зменшується.
Топ-10 брендів серпня включає також Ford, Renault, Hyundai, Skoda та KIA — марки, які часто обирають за надійність і доступність розмитнення. Особливу увагу варто звернути на майже рівну кількість перших реєстрацій Skoda Octavia та Tesla Model 3, незважаючи на різне походження цих авто.
Цікаво, що Nissan Leaf піднявся вище за Nissan Rogue, який раніше довгий час очолював рейтинг. Це ще один сигнал, що українські водії надають перевагу компактним електромобілям. Середній вік авто, що прибули в Україну у серпні, зменшився з 8,7 до 8,5 року, що означає поступове омолодження парку.