Новини Охтирка

ВЧАСНО НЕ ВИВЕЗЛИ СМІТТЯ: АЛГОРИТМ ДІЙ

Шановні мешканці міста Охтирка!

Управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства Охтирської міської ради повідомляє, що в разі отримання неякісних послуг з вивезення побутових відходів, централізованого водопостачання та водовідведення , ви маєте право на перерахунок вартості таких послуг.

Підстави для перерахунку:

  • відсутність централізованого водопостачання;
  • не вивезення побутових відходів протягом доби і більше;
  • інші відхилення від умов договору або державних стандартів.

Що потрібно зробити:

  1. Викликати виконавця послуг для складання Акту-претензії
  2. Скласти акт-претензію відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги». (зразок Акту-претензії додається)
  3. В разі неприбуття виконавця послуг у встановлений строк, або відмови від складання/підписання акту, такий акт складається та підписується споживачем, а також не менш як двома споживачами відповідної послуги, які проживають в сусідніх будівлях/квартирах.
  4. Надіслати акт виконавцю послуг рекомендованим листом.

Виконавець зобов’язаний самостійно здійснити перерахунок протягом одного місяця після розрахункового періоду. У разі порушення – споживач має право вирішити питання у судовому порядку.

Також інформуємо, що Порядок перерахунку визначено Постановою КМУ № 127 від 06.02.2024 р. «Деякі питання здійснення перерахунку вартості комунальних послуг».

Разом з тим, надаємо зразок Акту-претензії.

ЗРАЗОК

 

 

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.