Фото: Getty Images Основною причиною стрімкого спаду вважається спірний ребрендинг
У квітні бренд зареєстрував лише 49 авто на всьому європейському ринку – найгірший результат за останні роки.
Продажі британського автоконцерну Jaguar у Європі зазнали катастрофічного падіння. Як повідомляє CBTNews, у квітні 2025 року на ринку ЄС було зареєстровано лише 49 автомобілів Jaguar, що на 97,5% менше, ніж за аналогічний період торік (1961 авто).
Від початку року продажі в Європі впали на 75,1% – до 2665 авто. Глобальні результати також невтішні: за фінансовий рік 2024/2025 Jaguar продав 26862 автомобілі, що на 85% менше, ніж у 2018 році.
Основною причиною стрімкого спаду вважається спірний ребрендинг, який компанія провела наприкінці 2024 року. Замість звичної для клієнтів концепції “британського спортивного люкса”, Jaguar почав просувати себе як прогресивний бренд з акцентом на “лайфстайл” та електромобілі. Така зміна іміджу не лише відштовхнула традиційних покупців, а й не змогла привабити нову аудиторію.
Для дилерів і партнерів Jaguar це стало серйозним викликом: трафік у шоурумах знизився, попит впав, а позиціонування бренду залишилося розмитим. Тим часом конкуренти змогли адаптуватися до ринку електромобілів, зберігши при цьому лояльність своїх.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Mercedes розчарований продажами електричного G-Class.
У Toyota рекордні продажі третій місяць поспіль