Як відомо, з часом двигуни внутрішнього згоряння втрачають герметичність, через що погіршується їхня робота, а також відбувається витік моторного масла.
Існує думка, що частково вирішити проблему можна за рахунок використання мастила високої в’язкості. Видання SlashGear з’ясувало, чи це дійсно так.
Міфи і реальність про густі масла
Перш за все експерти радять автовласникам дотримуватися рекомендацій виробника.
«Довільний перехід на більш густе масло без професійної консультації може нашкодити двигуну», — попереджають фахівці. «Сучасні автовиробники ретельно підбирають в’язкість масла для оптимальної роботи двигуна протягом усього терміну служби».
Спеціальні оливи для великих пробігів
Якщо ж ви хочете змінити тип оливи у зв’язку з великим пробігом вашого автомобіля, то експерти рекомендують звернути увагу на спеціальні оливи для таких випадків. Вони містять у своєму складі протизносні присадки, кондиціонери для ущільнювачів і спеціальні миючі компоненти
Такий лубрикант дозволяє мінімізувати витік масла через зношені сальники і підтримує працездатність двигуна. При цьому варто пам’ятати, що таке масло не здатне відновити вже зношений двигун, воно лише уповільнює процеси старіння при регулярному обслуговуванні.
Коли густе масло дійсно потрібно
Разом з тим експерти визнають, що в разі використання двигуна з сильним зносом перехід на більш в’язке масло може бути виправданий.
Мова йде про випадки, коли стандартне масло вже не здатне забезпечити необхідного тиску в системі. Тут також важливо попередньо проконсультуватися з механіком.
Для більшості українських автовласників оптимальне рішення — використання якісної оливи для великих пробігів у в’язкості, рекомендованій виробником (5W-30, 5W-20, 0W-20). Це забезпечить надійний захист двигуна без ризику негативних наслідків самодіяльності.