Ford представив революційну акумуляторну технологію з літій-марганцевим катодом (LMR), здатну вивести електромобілі на новий рівень. Розробка ведеться в Центрі акумуляторних технологій Ford у Мічигані.
Вже розпочато випробування перших прототипів на пілотній виробничій лінії. Нова батарея орієнтована на масове застосування — від міських фургонів до пікапів. Про це повідомляє портал ampercar.com.
За словами керівника напрямку електричних трансмісій Чарльза Пуна, LMR-акумулятори мають більшу щільність енергії порівняно з нікелевими аналогами.
Це дозволяє створювати компактніші батареї зі збільшеним запасом ходу — критично важлива перевага для боротьби зі “страхом дальності”, що перешкоджає широкому розповсюдженню електромобілів.
Технологія не вимагає компромісів: вона зберігає рівень безпеки, характерний для літій-залізо-фосфатних рішень, але при цьому коштує дешевше ніж акумулятори, що містять нікель.