Mercedes-Benz офіційно представив новий CLA — перший серійний автомобіль на платформі MMA. Новинка отримала унікальні технічні рішення, електричну та гібридну версії, а також передові системи допомоги водію.
Про це повідомляє портал ampercar.com.
Автомобіль представлено у двох варіантах: повністю електричному та з 48-вольтовою м’якою гібридною системою.
Електрична версія оснащена 800-вольтовою архітектурою, інвертором на основі карбіду кремнію та єдиною у класі двоступеневою коробкою передач, яка забезпечує ефективність перетворення енергії 93% і енергоспоживання 12,2 кВт•год на 100 км (за циклом WLTP).
Батарея ємністю 85 кВт•год з літій-кремнієвим анодом дозволяє проїхати до 792 км (WLTP), а версія з подовженою колісною базою — до 850 км (CLTC).
Гібридна модифікація CLA отримала 1,5-літровий чотирициліндровий двигун і електромотор потужністю 20 кВт (27 к.с.), що працює з 48-вольтовою батареєю на 1,3 кВт•год.
Система доповнена 8-ступеневою коробкою передач з подвійним зчепленням 8F-eDCT, що підтримує рекуперацію енергії до 25 кВт. У міських умовах на низьких швидкостях автомобіль може рухатися лише на електротязі.
Функція електричного руху накатом забезпечує максимальну швидкість 100 км/год.
Новий CLA став першим носієм операційної системи MB.OS, яка включає інтелектуальні технології MBUX 4-го покоління, систему допомоги водію MB.DRIVE рівня L2++ і сервіс зарядки MB.CHARGE.
Екран MBUX Super Screen об’єднує три дисплеї: 10,25-дюймовий для приладів, 14-дюймовий центральний і 14-дюймовий для пасажира.
Габарити автомобіля становлять 4723 х 1855 х 1468 мм, колісна база — 2790 мм, що більше за попередника на 35 мм і 61 мм відповідно. У майбутньому очікується версія з подовженою колісною базою для китайського ринку.