Новини важкої атлетики

Відкриття львівської філії, нові логістичні центри та національне визнання власних брендів: підсумки 2024 року для AFINA Group

2024 рік став знаковим для AFINA Group. Компанія відзначила 20-річчя своєї діяльності, розширила логістичну інфраструктуру, отримала міжнародні сертифікати якості роботи та зміцнила позиції як провідний гравець у сфері дистрибуції, логістики та створення власних брендів.

Серед важливих досягнень року – відкриття нового сучасного складу у Києві та запуск філії й складу у Львові, а також перемога у премії “Вибір року-2024”, яку здобули бренди “Вухастик” та iFresh. Крім того, компанія отримала сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 28000:2007, що підтвердило її відповідність міжнародним стандартам якості та безпеки. Ці здобутки стали можливими завдяки цілеспрямованій стратегії розвитку, інвестиціям у сучасні технології та постійному вдосконаленню процесів, що дозволяє компанії AFINA Group залишатися на лідерських позиціях у своїй галузі.

AFINA Distribution: дистрибуція для світових лідерів

AFINA Distribution у 2024 році відвантажила 125 млн одиниць продукції для своїх партнерів – провідних світових брендів: L’Oréal, Beiersdorf, Unilever, Henkel, Schwarzkopf, Reckitt Benckiser, Johnson & Johnson, Bic та інших. Мережа дистрибуції охоплює 70% території України, обслуговуючи понад 17 000 торгових точок.

“Ми використовуємо передові технології, такі як омніканальність у роботі з клієнтами та сучасні системи аналізу даних, щоб забезпечувати максимальний рівень сервісу для наших партнерів. Власне програмне забезпечення дозволяє автоматизувати роботу торгових команд і підвищувати ефективність процесів, – зазначив Віталій Писаренко, комерційний директор компанії. – Ми вдячні всім нашим партнерам за високу оцінку нашої співпраці, яка за результатами опитування становить 8,8 з 10-ти, це надихає нас і надалі тримати високі стандарти, забезпечуючи стабільні та якісні послуги”.

Відкриття львівської філії, нові логістичні центри та національне визнання власних брендів: підсумки 2024 року для AFINA Group

AFINA Logistics: масштабний розвиток інфраструктури

Логістичний напрям компанії у 2024 році зробив великий крок уперед. Відкриття нового складу у Києві та запуск нової філії у Львові значно посилили логістичну мережу компанії. Загальна площа складських приміщень перевищила 50 000 кв. м, охоплюючи 11 складів класу “А” і “В”. Сучасний склад у Львові – ключовий логістичний вузол, який дозволить ефективніше задовольняти потреби партнерів у цьому регіоні, забезпечуючи швидку та якісну логістику. Також компанія підтвердила відповідність міжнародним сертифікатам якості ISO 9001:2015 та ISO 28000:2007, підтвердивши високий рівень якості послуг та безпеки в ланцюгу постачання.

“Ми впроваджуємо сучасні технології моніторингу та автоматизації, щоб забезпечити клієнтам високу якість сервісу, зручність і прозорість у кожній операції, – підкреслив Валентин Бєляєв, директор з логістики AFINA Group. — За 2024 рік ми відвантажили 218 тисяч тонн продукції і продовжуємо збільшувати обсяги відвантажень, удосконалюючи всі процеси”.

AFINA Logistics надає широкий спектр послуг, включаючи транспортування, зберігання, фулфілмент, обробку замовлень та експортно-імпортні операції.

AFINA Brand Lab: нові продукти та національне визнання власних брендів

У 2024 році напрямок власних брендів AFINA Brand Lab став одним із найуспішніших для компанії. Портфель цього напряму нараховує 15 брендів і понад 200 SKU, серед яких “Вухастик”, iFresh, Family Home та інші. AFINA Group активно створює продукцію, яка відповідає найвищим стандартам якості. Лише за 2024 рік було реалізовано майже 4 млн шт. продукції для прання.

Серед досягнень року – здобуття нагороди “Вибір року-2024” брендами “Вухастик” та iFresh. Особливий успіх здобув бренд “Вухастик”, який став улюбленцем українських сімей і почав вихід на європейський ринок. Важливо відзначити, що “Вухастик” активно долучається до соціальних заходів, спрямованих на підтримку дітей, і організовує сімейні проєкти в партнерстві з провідними торговими мережами, такими як “Епіцентр”, “Аврора”, EVA та іншими.

“Ми прагнемо зробити українські бренди символом якості не лише на локальному, але й на міжнародному ринку, – наголошує Олексій Соболєв, директор з розвитку AFINA Group. – Успіх брендів AFINA Group свідчить про довіру споживачів і високий рівень продукції, створеної в Україні”.

Підтримка ЗСУ та соціальні ініціативи

AFINA Group залишається відданою принципам соціальної відповідальності. За рік компанія спрямувала понад 4,5 млн грн на підтримку ЗСУ, а також передала 50 тонн гуманітарної допомоги лікарням, дитячим будинкам і реабілітаційним центрам. Окрім цього, AFINA Group активно співпрацює з 13-ю бригадою НГУ “Хартія” та ініціативами письменника і музиканта Сергія Жадана, спрямувавши понад мільйон гривень на реалізацію їхніх проєктів.

“Ми системно підтримуємо українських військових, співпрацюємо з фондами та активно залучаємося до благодійних ініціатив, щоб разом будувати майбутнє для нашої країни,” – наголосили у компанії.

AFINA Group у 2024 році: лідерство та нові горизонти

За 20 років AFINA Group перетворилася на одного з провідних гравців ринку. Компанія продовжує інвестувати у розвиток, вдосконалювати процеси та впроваджувати інноваційні рішення, щоб відповідати найвищим стандартам якості. У наступні роки AFINA Group планує активно розширювати асортимент продукції власних брендів, орієнтуючись на ефективні та безпечні рішення для побуту. Компанія має намір активно працювати над розширенням присутності на міжнародному ринку.

Відкриття львівської філії, нові логістичні центри та національне визнання власних брендів: підсумки 2024 року для AFINA Group

Інше в категорії

Завантажити ще Завантаження...No more posts.