Центр надання адміністративних послуг провів дослідження якості обслуговування відвідувачів за 2024 рік, користуючись анкетним оцінюванням, засобами електронної черги (смайлики добре, погано) вебсайтами центру, зручними QR-кодами з опитуванням, записами в «Книзі скарг» відгуків і пропозицій з питань роботи Центру» та активністю користування картографічною технологією «Google map».
Протягом року в оцінці роботи центру взяло участь близько 3000 відвідувачів.
Загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 2989 відвідувачів, негативна оцінка декількох відвідувачів, двоє відвідувачів висловили свою думку щодо кращого забезпечення спеціалістів комфортними умовами для роботи.
Негативний відгук був розглянутий керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення надання послуг, а також розглянуті всі пропозиції та побажання резидентів щодо комфортних умов роботи.
Цікаво також, що за цей період на «Google map» було 85 переглядів осіб зацікавлених розташуванням Центру адміністративних послуг, анкетним оцінюванням скористалися 421 відвідувачів, засобами електронної черги 2443 відвідувачі, в «Книзі скарг, відгуків і пропозицій з питань роботи Центру чотири записи позитивного характеру.
Залишити відгук чи зауваження щодо якості надання послуг, якою Ви скористались, можна на Платформі Дія. Центрів або через QR-коди, які розміщені на кожному робочому місці та у всіх відкритих приміщеннях фронт-офісу.
Центр надання і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всі необхідні заходи щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.
Працюємо для Вас, працюємо завдяки Вам, з Україною в серці!
За повідомленням Управління надання адміністративних послуг РМР