Фото: mbusa.com Модель GLC за підсумками року лишилась бестселером Mercedes
Одними з головних чинників зниження продажів стали слабкий попит на електромобілі та проблеми в Китаї.
Компанія Mercedes-Benz за підсумками 2024 року продала 2,4 мільйона автомобілів, що на 4% менше, ніж у попередньому році, повідомляє видання Automobilwoche.
Основні чинники річного зниження продажів – проблеми компанії в Китаї та слабкий глобальний попит на електромобілі, пише видання.
Продажі легкових Mercedes-Benz впали на 3% до 1,98 млн одиниць. Деякі покращення було зафіксовано в четвертому кварталі року: продажі легковиків зросли на 1%, в основному завдяки топовим моделям, як, напримклад, G-Class. Проте за підсумками року продажі люксовому сегменті впали на 14%, що вплинуло на прибуток, хоча S-Class зберіг своє лідерство на світовому ринку.
E-Class та GLC за підсумками року лишились бестселерами Mercedes – продажі в сегменті зросли на 6%. Також зросли продажі плагін-гібридів – на 13%.
А от продажі електромобілів впали на 22% порівняно з попереднім роком. Наразі в Mercedes сподіваються, що ситуацію змінить майбутній електричний CLA на новій платформі MMA з покращеним запасом ходу та швидкістю зарядки.
Нагадаємо, в Україні ринок електромобілів за рік зріс на 38%.