Центр надання адміністративних послуг Охтирської міської ради є єдиним вікном для отримання адміністративних послуг – як жителів міста, Староіванівського старостинського округу, так і внутрішньо переміщених осіб.
Потреба в доступних та інклюзивних послугах зростає. Саме тому ми крок за кроком, попри складні умови, реалізовуємо важливі для людей проекти та програми.
Якість адміністративних послуг в нашій громаді поступово не просто відновлюється, а безперервно удосконалюється у порівнянні з довоєнним періодом. Хоча певний час через пошкодження будівлі ЦНАПу та знищення оргтехніки, на якій працювали спеціалісти, робота залишалась ускладненою.
Приміщення Центру було відремонтовано як за рахунок коштів міського бюджету, так і за рахунок благодійних фондів.
А завдяки Програмі розвитку ООН спеціалісти ЦНАПу були забезпечені сучасною комп’ютерною технікою, офісними меблями, стільцями, дитячим куточком, мобільною валізою – за що від імені Охтирської громади висловлюємо Програмі розвитку ООН щиру вдячність!!!
На даний час штатна чисельність працівників відділу ЦНАП складає 9 штатних одиниць, з них 1 начальник та 8 адміністраторів, робочі місця яких підключені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру територіальної громади, Єдиного порталу державних послуг «Дія», інформаційної системи «Вулик».
Рішенням Охтирської міської ради від 22.10.2024 затверджено оновлений Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, згідно з яким громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 241 адміністративну послугу органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Крім цього, укладено 6 угод та меморандумів про співпрацю з територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, фахівці яких приймають заявників безпосередньо в ЦНАПі.
Для зручності заявників для сплати адміністративного збору встановлено POS-термінал на рецепції та розміщені QR-коди для сплати адміністративного збору через сервіси Приватбанку, також розміщені QR-коди для переходу на Googlе-мапу для контролю якості обслуговування, встановлено скриньку для висловлення зауважень та пропозицій, а також розміщені QR-коди для шерингу цифрових документів.
До ЦНАПу звертаються громадяни не тільки Охтирської громади, а й з інших громад нашої області, а також з Донецької, Харківської, Миколаївської областей – не лише з питань надання адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, а й з надання інших послуг, тож адміністраторами проводиться консультативно-роз’яснювальна робота з подальшим направленням їх до тих суб’єктів, які є надавачами таких послуг.
Працівники ЦНАПу входять до складу Комісії з розгляду питань щодо компенсації за пошкоджені/знищені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України по програмі єВідновлення.
За період роботи Комісії призначено компенсаційних виплат:
за пошкоджене майно – за 2023 рік 629 заявникам на суму понад 62 млн грн, за поточний рік 258 заявникам на суму понад 17 млн грн
за зруйноване майно – за 2023 рік 11 заявникам на суму понад 11 млн грн у вигляді житлових сертифікатів та грошової компенсації, за поточний рік 16 заявникам на суму 20 млн грн.
11 вересня 2024 року відкрито третій в області рекрутинговий центр української армії при Охтирському міському центрі надання адміністративних послуг, до якого можуть звертатись мешканці не лише Охтирської, а і сусідніх громад.