Понеділок, 25 Листопада, 2024

ВІЙНА

Автоновини

Моторист розповів, скільки без шкоди для себе двигун може працювати вхолосту

Міські умови із щільним рухом можуть негативно впливати на стан автомобіля.

У пробках та під час тривалих зупинок на світлофорах двигун часто працює на холостому ходу, що, на думку досвідчених водіїв, може призвести до серйозних поломок.

Портал ampercar.com з’ясував у моториста спеціалізованого автосервісу, що ДВЗ може працювати вхолосту без шкоди для себе. Холостий хід є режимом роботи двигуна, коли автомобіль стоїть на місці.

Навколо цього питання точаться активні суперечки: одні вважають, що такий режим сприяє прискореному зносу двигуна, інші виступають із протилежною думкою.

Основний аргумент проти холостого ходу у тому, що з низьких оборотах поршнева група може погано змащуватися, особливо у сучасних ДВЗ. Це, у свою чергу, може призвести до зношування деталей та утворення задир на циліндрах, що збільшує ймовірність необхідності капітального ремонту.

Однак це лише міф. Інженери при проектуванні двигунів враховують навантаження та умови міського руху. Навіть у режимі холостого ходу маслонасос підтримує необхідний тиск, забезпечуючи змащування всіх вузлів.

У деяких ситуаціях холостий хід може виявитися одним із найбезпечніших режимів для двигуна, оскільки навантаження на деталі мінімальне. Тим не менш, для забезпечення коректної роботи двигуна важливо дотримуватись регламенту технічного обслуговування.

У сучасних автомобілях об’єм картера часто невеликий, а поруч із ним розташована вихлопна труба, яка додатково нагріває моторне масло. Це означає, що міняти мастило слід частіше, орієнтуючись не на пробіг, а на мотогодини. У такому разі тривала робота на холостому ході не призведе до проблем із ДВЗ.

Сучасні синтетичні оливи зберігають свої характеристики приблизно протягом 250-300 мотогодин. При середній міській швидкості 30 км/год це відповідає близько 9000 км пробігу.

Однак, якщо ви стоїте в пробках по дві години на день, доцільно міняти масло при досягненні 7000-8000 км, а не через 15 000 км, як зазначено у сервісній книжці.

Це нерідко застосовують таксисти, чиї автомобілі можуть долати до 500 000 км. Дотримання цих рекомендацій допоможе значно продовжити життя вашому двигуну.

Схожі публікації