Фото: A.P. Страйк блокує все – від їжі до автомобілів – у десятках портів від штату Мен до Техасу
Страйк ILA, перший з 1977 року, викликає занепокоєння у бізнесу по всій економіці: аналітики прогнозують мільярдні збитки.
Докери на східному та південному узбережжях США розпочали страйк у вівторок, 1 жовтня, що є першим масштабним припиненням роботи за майже 50 років. Воно зупинило приблизно половину морських перевезень країни, повідомляє агентство Reuters.
Страйк блокує все – від їжі до автомобілів – у десятках портів від штату Мен до Техасу. За оцінкою аналітиків, це коштуватиме економіці мільярди доларів щодня, загрожує робочим місцям і посилить інфляцію.
Профспілка Міжнародної асоціації докерів (ILA),вела переговори з групою роботодавців United States Maritime Alliance (USMX) про новий шестирічний контракт до дедлайну 30 вересня опівночі.
У вівторок ILA заявила, що о 00:01 за місцевим часом (04:01 за Грінвічем) зупинила всі порти від штату Мен до Техасу і відхилила останню пропозицію USMX, подану в понеділок, зазначивши, що вона “далеко не відповідає вимогам членів для затвердження нового контракту”.
Страйк ILA, перший з 1977 року, викликає занепокоєння у бізнесу по всій економіці, який залежить від морських перевезень для експорту товарів або отримання критично важливого імпорту. Він зачіпає 36 портів, що обробляють широкий спектр контейнерних товарів — від бананів до одягу та автомобілів.
“Сам страйк триватиме від п’яти до семи днів до втручання уряду… Але його наслідки відчуватимуться в мережах, аж до Європи та Азії, щонайменше до січня-лютого”, — сказав Пітер Санд, головний аналітик платформи з ціноутворення на морські перевезення Xeneta.
Він також зазначив, що ставки на фрахт на трансатлантичних маршрутах зараз зросли майже на 20%.
Нагадаємо, робітники заводу Boeing на Західному узбережжі США оголосили страйк.
Перед цим Boeing домовилася із профспілкою про підвищення зарплати працівникам на 25%, щоб запобігти масштабному страйку 13 вересня.