П’ятниця, 20 Вересня, 2024

ВІЙНА

Автоновини

Європейський союз підвищуватиме ціни на китайські електромобілі

Європейський союз підвищуватиме ціни на китайські електромобілі

Очікується, що Європейський Союз запровадить цієї тижні помітки на китайські електромобілі, оскільки Китай звинувачують у продаж цих транспортних засобів за штучно заниженими цінами.

Дешевий електрокар BYD Seagull

BYD Seagull – це компактний і недорогий, але акуратно сконструйований електромобіль (EV). Цей міський малолітражний автомобіль не призначений для високих швидкостей, але й не розорить власника.

  • У Китаї його початкова ціна становить 69 800 юанів (близько 9 600 доларів США або 7 500 фунтів стерлінгів). через необхідність відповідності правилам безпеки, але все одно залишитися дуже доступною за мірками електромобілів.

Побоювання європейських виробників

Для європейських автовиробників поява BYD Seagull та інших недорогих китайських моделей є тривожною перспективою. Вони побоюються, що ці моделі можуть зайняти значну частку на їх собственних ринках за рахунок витіснення місцевих транспортних засобів.

Швидке зростання китайської автомобільної промисловості

< ul > < li >Вітчизняна автомобільна промисловість Китаю демонструвала стрімке зростання протягом останніх двох десятиліть. , було ключовим компонентом стратегії «Зроблено в Китаї 2025» — десятирічної промислової політики, запущеної Комуністичною партією у Пекіні у 2015 році. гіганти на кшталт SAIC (власник бренду MG) і Geely (власник Volvo) також стали великими гравцями на ринку електромобілів.

  • Минулого року в Китаї було продано понад 8 мільйонів електромобілів, що становить близько 60% від загальносвітового обсягу, згідно з щорічною доповіддю Міжнародного енергетичного агентства Global EV Outlook.

Звинувачення в субсидуванні та демпінгу

Політики в Європі та США стурбовані тим, що китайські бренди, маючи великі надмірні потужності та виходячи на міжнародні ринки, можуть витіснити місцеві компанії через свої низькі ціни. Вони стверджують, що величезні субсидії на внутрішнє виробництво дозволяють китайським фірмам встановлювати ціни, з якими іншим компаніям буде важко конкурувати.

  • Згідно зі звітом швейцарського банку UBS, перевага Китаю є реальною. Банк припустив, що BYD може виробляти автомобілі приблизно на 25% дешевше, ніж найкращі традиційні світові автовиробники. мають намір завоювати світовий ринок за допомогою високотехнологічних, недорогих електромобілів для широких мас.

    Заходи захисту внутрішнього ринку

    Дії США

    Раніше цього року Альянс американської промисловості попередив, що впровадження дешевих китайських автомобілів може стати подією рівня вимирання. для автомобільної промисловості США.

  • Минулого місяця адміністрація Байдена підвищила тариф на імпорт китайських електромобілів з 25% до 100%.
  • Це було частиною ширшого пакету заходів, спрямованих проти імпорту з Китаю, який був засуджений Пекіном як голий протекціонізм. водночас США субсидують свою власну автомобільну промисловість за допомогою податкових пільг, які роблять автомобілі вітчизняного виробництва дешевшими для покупки.

    Підхід ЄС

    Європейський Союз, схоже, дотримується більш поміркованого підходу, незважаючи на жорстку риторику. Очікується, що на цій неділі ЄС запровадить пошлини на китайські електромобілі, звинувачені у демпінгу цін.

    Підсумувати

    Побоювання щодо експансії недорогих китайських електромобілів на внутрішні ринки змушують США та ЄС вживати заходів щодо захисту своїх автовиробників. Однак ці заходи можуть призвести до ескалації торгових суперечок і, можливо, негативно вплинути на доступність електромобілів для споживачів.

    Источник

Схожі публікації